Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
22. december 2003 - 10:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl i noget winamp/WMP/MSN

jeg har lagt noget plugin så når man afspiller noget musik i Windows Media Player eller Winamp vil det blive vist i ens nick på MSN men hos der der kører programmet virker det men hos mig virker det ikke.. en der har en ide???

Det link til siden hvor jeg hentede det på ikke viderstillede direkte hen til stedet men kun forsiden. Derfor har jeg lagt .rar filen ud på nettet og kan hentes her : http://stivan.org/song2nickplusplugin.rar

Jeg håber der er en eller anden der kan fortælle, hvad der kan være galt....
Avatar billede getline.dk Nybegynder
25. februar 2004 - 19:13 #1
jeg vil gerne hjælp med så skal du tilføj mig på msn !!! :) getline@msn.dk !
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
10. januar 2005 - 12:51 #2
.