Avatar billede clausgold Nybegynder
21. december 2003 - 15:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Filtre i Cisco 677

Nogen der kan hjælpe med filtre i en Cisco 677 Router. Hvordan ser opsætning ud når der skal åbnes for port 123 udp. (net time) ??
Avatar billede riversen Nybegynder
21. december 2003 - 20:16 #1
du skal bruge et specielt kabel for at sætte filtre op, og det er endnu ikke lykkedes mig eller nogen andre jeg kender at sætte det ordentligt op...hver gang mister jeg al forbindelse og må slukke og tænde for routeren...

jeg har fuldstændig opgivet, men vil følge med her.
Avatar billede clausgold Nybegynder
21. december 2003 - 20:20 #2
Jeg kan sagtens komme i forbindelse med routeren, se NAT og filtre osv. Jeg har aldrig mistet forbindelsen til den. (Connecter ved hjælp af det medfølgende kabel der sættes i en COM port). Men det jeg leder efter er opsætningen af de forskellige filtre.
Avatar billede clausgold Nybegynder
03. januar 2004 - 08:34 #3
lukker