Avatar billede namnam Nybegynder
19. december 2003 - 14:38 Der er 24 kommentarer og
3 løsninger

Kom som en sang..

hej. Jeg har brug for noget hjælp. Jeg skal til julefrokost i aften, hvor der er en dresscode der hedder at man skal komme som en sang. men jeg er helt tom for ideer. Nogen forslag. Det skal helst være noget der er meget nemt.

Mvh EMIL
Avatar billede snowball Novice
19. december 2003 - 14:47 #1
Er det decideret som en sang, eller bare som kunstneren der synger sangen? Hvis det er kunstneren, så er Blues Brothers jo relativ nem (http://www.postershop.com/Anonymous/Anonymous-Blues-Brothers-2300667.html)

Snowball
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. december 2003 - 14:48 #2
Er det titlen eller det sangen omhandler?
Hvad med "Stupid man" ;)

Eller : You can leave your hat on  --> så det bare en hat, det bliver måske lidt koldt
Avatar billede namnam Nybegynder
19. december 2003 - 14:51 #3
hehe stupid man er fed.. Andre forslag? Det er bare titlen eller indholdet..
Avatar billede namnam Nybegynder
19. december 2003 - 15:03 #4
hvem har skrevet stupid man?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. december 2003 - 15:07 #5
Avatar billede namnam Nybegynder
19. december 2003 - 15:08 #6
Nanoq... tja.. Godt nok er jeg fra bornholm men jeg er ikke en hesteluder... :D

:D
Avatar billede fcs Novice
19. december 2003 - 15:09 #7
Du kommer da bare som Rudolf med den røde tud!!!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. december 2003 - 15:10 #8
Avatar billede namnam Nybegynder
19. december 2003 - 15:10 #9
Det er da vist først meget senere... hehe
Avatar billede fcs Novice
19. december 2003 - 15:16 #10
Du kan jo evt. også kombinere opgaven med en tur på bølgen med Ringenes Herre. Der er jo noget med en edderkop og så kunne sangen jo være "Lille Peter Edderkop"
Avatar billede fcs Novice
19. december 2003 - 15:17 #11
Skal det være alternativt, så kunne du jo male dig 100% lyserød og så sige at du var sangen "Pink" med Aerosmith!!
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. december 2003 - 15:19 #12
stupid man er lavet af Thomas Helmig
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. december 2003 - 15:20 #13
Når vi er ude i sådan noget... Gary More - Still got the blues.... og klæd dig ud som en smølf ;)
Avatar billede fcs Novice
19. december 2003 - 15:25 #14
Muligheder:
Engel: Robbie Williams - Angel
Streeet-fyr med skater-tøj: Avril Lavigne - Sk8er Boi
Cowboy: Cher - Just like Jesse James
Neger: Den danske indsamlingssang "Afrika"
Hund: Elvis - Hound Dog
Drukkenbolt: Garth Brooks - Friends in low places
Sømand: Johnny Madsen- Færgemanden
Kvinde: Roy Orbison - Pretty Woman

Der var lidt at arbejde videre med
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. december 2003 - 15:41 #15
Så kunne man jo selvfølgelig også vælge at komme som den man er... en Eksperten bruger:

Weird Al Yankovic - Gee, I'm A Nerd

http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Gee-I'm-A-Nerd-lyrics-Weird-Al-Yankovic/AF11C1B8822F29F14825690E00151C90
Avatar billede whpsnp Nybegynder
19. december 2003 - 15:48 #16
Jeg ville klart klæde mig ud som en yellow submarine :D
Avatar billede whpsnp Nybegynder
19. december 2003 - 15:52 #17
-og så har Talking Heads jo lavet en sang der hedder Psycho Killer ;) Grrr
Avatar billede whpsnp Nybegynder
19. december 2003 - 15:55 #18
Eller tag et kæmpe overskæg og nogle store stødtænder på og klæd dig ud som Beatles - I am the walrus...
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. december 2003 - 15:57 #19
Shubidua:  Hvalen Hvalborg
Avatar billede axl_rose Nybegynder
19. december 2003 - 16:56 #20
Guns N' Roses - Mr Brownstone
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
19. december 2003 - 19:16 #21
Xzibit - Alcoholic
Avatar billede mat Nybegynder
19. december 2003 - 23:31 #22
tag dine læderunderhyler på og kom som machochist:

Exploding Plastix - "treat me mean I need the reputation" :D

eller dope-vrag:

Monster Magnet - "dopes to infinity"

eller pimp:

D12 - "pimp like me"

eller Yuko Ono:

Thurston Moore - "ono soul" :P

..fjollet
(whpsnp > husk en gave til mig imorgen ;)
Avatar billede whpsnp Nybegynder
19. december 2003 - 23:36 #23
mat> Vi kan da også klæde os ud sammen. Catatonia - Mulder & Scully. Helle for at være Mulder...
Avatar billede mat Nybegynder
19. december 2003 - 23:43 #24
whpsnp > du ka komme som en røv ka du! ....man or astroman - "U-Uranus" ...jah, tænk lidt over den ;D

(ok ikke mere spam herfra :)
Avatar billede fenjas Nybegynder
20. december 2003 - 18:26 #25
Okay, hvad endte du så med at vælge? Der var jo masser af forslag, nu er jeg blevet nysgerrig ;-)
Avatar billede namnam Nybegynder
23. december 2003 - 16:09 #26
Jeg endte med at tage stupid man. Lavede et skema over dumme ting som jeg har gjort, tog noget kikset tøj på... Det var en super julefrokost....

Mange tak for al' hjælpen..

Hvis der er andre end nanoq og fcs der mener at de skal have nogle point så smid lige et svar...

Mvh EMIL
Avatar billede eagleeye Praktikant
23. december 2003 - 16:43 #27
weee mit forslag med stupid man

Det var da faktisk en meget sjov ide til påklædning til en fest at skulle komme som en sang.