Avatar billede kapt Nybegynder
17. december 2003 - 16:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

modem med jack stik

jeg er på udkik efter et pci 56k modem med stik
til lyd og mikrofon, da jeg gerne vil brugt mit head set som telefon.
Avatar billede jih Nybegynder
17. december 2003 - 16:40 #1
du har ik brug for et modem med jack stik for at tale gennem headset...
Avatar billede jih Nybegynder
17. december 2003 - 16:42 #2
sorry.... sover.... nu ved jeg ik om jeg tog fejl... men hvis du bruger programmer som fx Skype til det, behøver du det ik... men andre programmer, hvor man kan ringe direkte op til et nummer, ved jeg ik rigtigt... beklager for kommentaren.. sover vist lidt... :/
Avatar billede kapt Nybegynder
17. december 2003 - 16:44 #3
hvad gør jeg så, jeg er ved at løbe tør for ider,har blandt
andet prøvet phone plus  med mit creative modem men kan ikke
få det til at virke
Avatar billede kapt Nybegynder
17. december 2003 - 16:45 #4
det er iorden ,
det er ikke til ip telefoni. men alm. analog telefoni
Avatar billede kapt Nybegynder
18. december 2003 - 13:21 #5
lukker