Avatar billede hbm Nybegynder
16. december 2003 - 22:23 Der er 4 kommentarer

Billeder kommer ikke frem - forsat

Hej igen.

Jeg har tidligre spurgt om dette, men har ikke kunne få løst mit problem.

Problemet er at jeg selv hoster min webside, og når jeg så tilgår den fra en anden pc på mit Lokalnet eller via Wan/internettet så kommer ikke alle billederne frem i mit album. Billederne ligger der, hvis jeg laver højre klik og trykker på "vis billed" så kommer det godt nok frem, det er somom at jeg ikke kan trække siden frem.

Dette var ikke et problem da jeg fik hosted min side ude i "byen".

Der er her på siden blevet forslået følgende:

1. tøm temp. internet files  ( virker ikke )
2. mere ram i serveren  ( har 256 + 512 i maskine uden held )

Jeg har en 1024/512 forbindelse, men det skulle vel have nogen betydning, når jeg heller ikke kan trække alle billeder fra via mit lokalnet.

Er der nogen der selv har haft problemet og har fundet en løsning, så vil jeg med glæde høre hvordan man har gjort.
Avatar billede jorn1 Nybegynder
20. december 2003 - 02:57 #1
Vi bliver lige nød til at vide lidt mere, hvad bruger du som album, link til din side
Avatar billede hbm Nybegynder
20. december 2003 - 10:36 #2
Jeg bruger webalbum 2.0 som er asp baseret fra www.fullrevolution.com, men den gør det samme hvis jeg laver et album i ren html.

? Hvad mener du med link til siden ?
Avatar billede jorn1 Nybegynder
21. december 2003 - 14:35 #3
jan link til din side hvor du hsr problemet så det er til at se med selvsyn
Avatar billede mortenmj Nybegynder
19. januar 2004 - 20:55 #4
Den er måske lidt søgt, men...
jeg har før haft problemer hvis der i koden og i filnavnene ikke var overensstemmelse med store og små bogstaver, kan det være sådan noget..?
hvis fx du i koden skriver billede.jpg men billedet hedder billede.JPG