Avatar billede nich01 Nybegynder
16. december 2003 - 19:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket php forum skal jeg vælge

Jeg søger et forum skrevet i php.

Jeg har allerede lavet en hjemme side ved brug af tabeller. Det jeg ønsker er et forum hvor jeg kan sige include eller noget lignende, således at det vil køre i en table på min side, er det noget der kan lade sig gøre???
Avatar billede ninjadall Nybegynder
16. december 2003 - 19:20 #1
http://www.phpbb.com

Er utrolig simpelt at implementere
Avatar billede nich01 Nybegynder
16. december 2003 - 19:23 #2
Men desværre meget tungt at køre, jeg har prøvet det men kunne ikke blive gode venner med det :)
Avatar billede ultragames Nybegynder
16. december 2003 - 20:29 #3
mener www.thomaslunde.dk har nogle simple nogen