Avatar billede memento_mori Nybegynder
16. december 2003 - 13:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gode spurcecode sider

Vil gerne have nogen gode sourcecode om asp sider både på dansk og engelsk... gerne sider alla www.activedeveloper.dk den med den bedste side belønnes med 30 point..

Memento Mori
Avatar billede medions Nybegynder
16. december 2003 - 13:08 #1
Avatar billede memento_mori Nybegynder
16. december 2003 - 13:09 #2
PS.Den med den bedste side får pointene kl 20 i aften den 16/12.
Avatar billede eagleeye Praktikant
16. december 2003 - 13:09 #3
Her er en side med diverse scripts:
http://www.refdev.com/free_scripts/ASP/

Her en god side:
www.4guysfromrolla.com
Avatar billede medions Nybegynder
16. december 2003 - 13:10 #4
Avatar billede eagleeye Praktikant
16. december 2003 - 13:11 #5
Og hvadan afgøre du hvilken er den bedste side?
Avatar billede memento_mori Nybegynder
16. december 2003 - 13:14 #6
Gør jeg ved at se på hilke af siderne der er mest indhold på, nemmeste at gå til.. og så må de gerne være gratis at få fat i.. *GG*
Avatar billede eagleeye Praktikant
16. december 2003 - 13:14 #7
Avatar billede memento_mori Nybegynder
16. december 2003 - 13:16 #8
Bliv ved med at skyde løs.. som sagt.. pointene bliver givet kl 20...
Avatar billede eagleeye Praktikant
16. december 2003 - 13:20 #10
ASP delen hos source forge: http://sourceforge.net/softwaremap/trove_list.php?form_cat=184

Jeg stopper her, da det jo er totalt tilfældigt hvad du finder godt.

Den bedste af dem alle er www.google.com det er utroligt hvad man kan finde hvis man gør sig lidt umage...