Avatar billede triple-x Nybegynder
16. december 2003 - 10:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Reklamer på E

Okay jeg ved godt det her har været oppe en del gange før, men det har været rettet og nu er problemet der igen.
Deres Popup åbner hver gang man klikker ind på et nyt spørgsmål, inden man når at se sig om har man 20-30 reklamer åbne.

Og ja jeg ved godt der findes popup killers, jeg ved godt der findes andre browsere, men helt ærlig? kan det passe man skal installere programmer eller andre browsere for at siden skal virke korrekt.

og jeg ved også der kommer en ny version :) og det er heller ik nogen løsning på problemet.

Med venlig hilsen
Martin
Avatar billede angak Nybegynder
16. december 2003 - 10:13 #1
Hvis du bruger MSIE, så gå ind på toolbar.google.com som efter min mening er HELT kanon, og generer ikke...
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. december 2003 - 10:14 #2
angak, jep kender godt googles toolbar, men det jeg lidt fisker efter at de for rettet problemet istedet for folk skal bruge programmer for at kunne holde ud at være på siden.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. december 2003 - 15:38 #3
køb pro så slipper du for reklamer
http://www.eksperten.dk/pro.phtml

hvis du ikke vil købe det, så skal du bare være blandt de 100 der har tjenet flest points om måneden så får du gratis Pro 1 måned
Avatar billede exp Juniormester
16. december 2003 - 15:44 #4
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. december 2003 - 13:28 #5
kender godt alt det med Pro, men hvis det er lavet med vilje så synes jeg det er en meget meget forkert måde at tvinge folk til at købe pro.

du kan rent ud sagt ikke være på eksperten uden pro eller popup blocker
Avatar billede kapla Nybegynder
19. december 2003 - 13:35 #6
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. december 2003 - 13:39 #7
mange tak