Avatar billede zoonaxdk Nybegynder
14. december 2003 - 13:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ny musemåtte..

Hej.

Jeg vil købe mig en ny musemåtte..
Jeg har en Logitech MX500 Optical, som er en FED mus. :)

Hvilken musemåtte skal man købe til den ?

Jeg har tænkt på steelpad 4S, men kan den virke med en optisk mus ?

Nogen der har erfaringer og gode råd, så er i MEGET velkomne.

Tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2003 - 13:41 #1
En ganske alm. stofmåtte er god nok.
Så spar pengene og behold den måtte du har nu.
Avatar billede zoonaxdk Nybegynder
14. december 2003 - 13:43 #2
okay, men er Steelpad ikke bedre ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2003 - 13:45 #3
en musemåtte er bare en underlag - da din mus er optisk kan du undvære musemåtte hvis det skulle være, så nej det mener jeg ikke den er.
Avatar billede RJFreelance Praktikant
14. december 2003 - 13:46 #4
Steelpad er pæn men ikke spor bedre. Steelpad får musen til at glide.. HVIS altså du har en mus der ikke har de der små gummidutter nedenunder.. Jeg bruger en alm. stof måtte jeg har fået af min far (han ejer en photocare butik hvor de selv trykker dem) og den er god.. Jeg har en BenQ optisk hvilket er den bedste mus jeg har prøvet.
Avatar billede zoonaxdk Nybegynder
14. december 2003 - 13:47 #5
okay! så beholder jeg bare min stofmåtte med silikone.. (.)(.)  :P
et andet spørgsmål..
Skal købe et ny CPU køler til min søster i julegave.
Lige nu kører huun bare med en standart køler som er begyndt at larme meget.
Jeg har selv en Thermal Take Technology Silent Viking, som kører godt syntes jeg, men kan andet anbefales ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2003 - 13:49 #6
Hvis køleren larmer er det som regel tegn på slidte kuglelejer - vil også anbafale en køler fra Thermal Take.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2003 - 13:49 #7
Takker for point :)
Avatar billede nak-m Nybegynder
14. december 2003 - 13:49 #8
Her er en anmeldelse af steelpad 4S:
http://www.dailyrush.dk/quake3/features/reviews/598/

og jeg går ud fra din mus virker med den da man kan købe dem sammen her:
http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-mkj/mkj-mus/kamp0003.html
Avatar billede RJFreelance Praktikant
14. december 2003 - 13:50 #9
Avatar billede zoonaxdk Nybegynder
14. december 2003 - 13:50 #10
okay! men hvilken slags fra Therman Take ?
Jeg kuglelejerne er slidte, da computeren indtil videre har været til ca. 100 Lan parties. hehe
Køber køleren igennem dette firme: http://www.pcfocus.dk/shop
Men hvilken fra Thermal Take ?
Avatar billede zoonaxdk Nybegynder
14. december 2003 - 14:05 #11
hvilken skal jeg vælge ?