Avatar billede nybegynder Nybegynder
12. december 2003 - 10:58 Der er 1 løsning

MagicShot 6630 fra www.digimat.dk

Hej !
Jeg vil spørge om, er der nogen, der har efearing med denne Digital cemara ? Er den nogen der kan anbefale den for at købe den forhold til prisen, ydelsen, kvalitten.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. december 2003 - 11:03 #1
Regn med at du får hvad du betaler for.

I langt de fleste tilfælde, vil jeg anbefale at gå langt uden om de billige ukendte mærker. Kvaliteten er ganske enkelt ikke god nok. Specielt ikke når det kommer til optikken, der er en vital del af et digitalkamera. En anden vigtig faktor er hastigheden. Mange billige digitalkameraer er så langsomme, at du skal have en meget rolig hånd, for at få et godt billede.

Kameraet giver 6.6mpixel INTERPOLERET. dvs. det i realiteten slet ikke kan klare denne oplysning. Sansynligvis er det reelt set kun 3.3 mpixel.

Dvs. høj interpoleret mpixel værdi, digital zoom (kan ikke bruges til noget), kun 16mb ram (ALT for lidt). Disse ting tyder på det er noget skrammel. Jeg ville holde fingrene væk :)

Hold dig som udgangspunkt til de mere kendte mærker. Sony, Olympus osv. Man betaler måske lidt mere, for noget der af specifikationerne ikke ser så imornerende ud som mange af de billige slagtilbud. Men man får LANGT mere for pengene.