Avatar billede psyquest Nybegynder
11. december 2003 - 20:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

world games inc

Hej der er vel ikke lige nogen der tilfældigvis skulle have hørt om wgi = world games inc. For jeg kunne godt tænke mig at vide om det er sikkert at joine, mange folk siger at de kan vinde mange penge på et specielt split som der vil komme her på søndag - mandag. men jeg synes mere det lyder ligesom en af de der velkendte pyramider. Så er det sikkert eller er der nogle garanti'er? eller er der nogen der kan fortælle mig hvad konsekvenser det kan have.? sådan som hvis nu de skulle lukke ned.
Avatar billede ird Praktikant
11. december 2003 - 20:21 #1
http://www.eksperten.dk/spm_lukket.phtml?qid=348262

Det sidste blev lukket herinde.

Det er ren pyramide spil så hold dig fra det
Avatar billede ird Praktikant
11. december 2003 - 20:25 #3
Avatar billede freeman Nybegynder
11. december 2003 - 21:21 #5
Smider nu lige en kommentar alligevel.. :)

Jeg er faktisk med i det, men ikke pga. noget af det overstående, men kun pga. aktiemarkedet.. Ja, aktie er vel så meget sagt, men det er kun virtuelt og går efter public demmand.

Jeg betalte 125kr for at være med, så fik jeg lidt aktier og købte vel for ca. 200kr.. Jeg har nu haft mine aktier liggende i et ½ år, og nu ligger de i kurs. 13, og jeg købte dem i kurs 5.60, såå, det er jo ok..

Meeen, jeg vil nu ikke sælge og regner da ikke med at tjene noget.. Jeg synes bare det er sjovere end lotto :)  - og så koster det jo ikke noget, så snart man har købt aktierne :)

Men jeg tror nu heller ikke på alt det fis med MLM osv osv.. der er så meget af det for tiden, sååå, mon ikke det snart stilner lidt af igen ??

psyquest..
Jeg tror ikke det bliver "lukket ned", men det er muligt at det bliver ulovligt i danmark.. så kan man jo bare sælge sit skidt hvis det er det man vil..

Meen, tjene penge skal du nok ikke regne det store med...
Avatar billede popsy Novice
10. december 2004 - 18:02 #6
Kunne vi ikke få en lille update på hvor rige de danske medlemmer er blevet? :)
Avatar billede freeman Nybegynder
11. december 2004 - 12:37 #7
Hehe, tror sq ikke der er så mange danske WGI millionære derude... :)
Avatar billede popsy Novice
02. marts 2005 - 11:44 #8
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=346260/  <-- Det måtte jo ske :)
Avatar billede trausser Nybegynder
03. marts 2005 - 20:34 #9