Avatar billede buzzer Nybegynder
11. december 2003 - 15:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Layer og frames problem

Jeg har lavet et flashbanner på 760 x 420 der skal ligger over et site i 10 sek. også forsvinde. Jeg har lige fundet ud af, at sitet er bygget op i 6 frames. 2 margener, 1 top frame 1 navigation frame og 2 content frames.

Jeg har ikke mulighed for at lave sitet om, da jeg har lavet bannerne for en bekendt.

Er der en der ligger inde med et script, der kan løse dette problem??
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2003 - 15:21 #1
Det kan du ikke lave om på uden at skulle dræbe frames. Endnu en god grund til at droppe bruge af frames ;)
Avatar billede keysersoze Guru
11. december 2003 - 15:22 #2
du kan ikke få flash'en til at overlappe flere frames - så du må lave flashen på én HTML-side som brugerne ser som den første. Når den side så har stået i 10 sekunder kan du viderestille til framesettet
Avatar billede buzzer Nybegynder
11. december 2003 - 15:27 #3
Ja, det var endelig også det jeg var kommet frem til. Men kan det virkelig passe?
Avatar billede keysersoze Guru
11. december 2003 - 15:38 #4
jada - ellers sagde vi det ikke... trist men sandt.
Avatar billede olebole Juniormester
15. december 2003 - 03:56 #5
<ole>

En Flash-film er en del af en HTML-side. Hvis det ikke undrer dig, du ikke kan loade en halv HTML-side i én frame og den anden halvdel i en anden frame, burde det vel heller ikke undre, du ikke kan vise en halv Flash-film i én frame og den anden halvdel i en anden.
Husk på: En frame er et selvstændigt vindue  ;o)

/mvh
</bole>