Avatar billede oliverg Nybegynder
09. december 2003 - 21:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ide hjælpe

Hej jeg sidder og keder mig :-| Jeg ved ikke hvad jeg skal lave...

Jeg kan:
php
ps
mysql
flash...
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. december 2003 - 21:27 #1
hehe hvis du keder dig har jeg da en php opgave du gerne må lave for mig *GG*
Avatar billede Slawomir Seniormester
09. december 2003 - 21:29 #2
jeg kan da også hurtigt finde på noget
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. december 2003 - 21:29 #3
skriv til mig på martin@pezzo.dk så kan vi lige snakke lidt :)
Avatar billede e-side.dk Nybegynder
09. december 2003 - 22:42 #4
Vi er ved at lave et webmaster community på http://webmaster.hephey.dk. Sitet skal indeholde tutorials og artikler om webudvikling. Der skal være debatforum, og en download sektion, hvor man kan downloade scripts. Desuden skal der være diverse services, så brugerne kan få flere besøgende til deres hjemmesider.

Du er velkommen til at hjælpe med at lave dette site, og får naturligvis del i det fremtidige overskud.

Derudover har vi gang i et projekt med videreudvikling af et af Danmarks største chat sites. Du er også velkommen på dette projekt hvis du har lyst.

Vi arbejder med PHP/MySQL, og dette harmonerer jo fint med dine kompetencer.

Skriv til mig på info@e-side.dk hvis du er interesseret. Andre er naturligvis også velkomne.
Avatar billede oliverg Nybegynder
11. december 2003 - 17:10 #5
ok, lukker...