Avatar billede jeseman Nybegynder
09. december 2003 - 18:03 Der er 2 kommentarer

PROFTP quota

ER der nogen der kan hlæpe mig!! Jeg har en ftp-server jeg bruger proftpd.. Jeg har hørt lidt om quota styring. Kan man skrive det ind i proftpd.conf filen eller hvad!! Hvis ja hvordan gøres det så?
Avatar billede cjmaack Nybegynder
12. december 2003 - 10:16 #1
Prøv at læse dette indlæg: http://www.eksperten.dk/spm/437066

Der henvises til nogle sider der beskriver opsætningen af proftp. Det burde afhjælpe dine problemer med proftp.
Avatar billede cjmaack Nybegynder
12. december 2003 - 10:20 #2
Hm... dig igen...!? Mener nu du tidligere har skrevet dit problem er løst! Ikke en særlig seriøs stil du anvender her på eksperten efter min mening. Den side jeg har linket til i en tidligere tråd er du også stifteren af... og her "stjæler" du selv pointene og påstår dine problemer er afhjulpet. Undskyld mig, men du burde faktisk ikke få hjælp herfra!