Avatar billede mgn_online Nybegynder
09. december 2003 - 17:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sove

Goddag mine diciple . . .

Okey - man har søvnbesvær pga af larm... kan man ikke finde nogle afslapning/sove mp3.filer som regnverj, torden.... som virker afslappende og hygsomt og hvor ???
Avatar billede jinglebell Nybegynder
09. december 2003 - 17:46 #1
KØB en meditations cd-rom
Avatar billede jinglebell Nybegynder
09. december 2003 - 17:59 #2
Uden at virke påtrængende eller noget, bare ren nysgerrighed og interesse.... Hvordan kan det være du ikke lukker dine spørgsmål, jeg kan se du har 940 point ude, det er da temmelig mange, hvis jeg var dig ville jeg lukke dine spørgsmål og dele pointene ud til de rette ejermænd. Der er folk herinde som ikke bryder sig om at blive "misbrugt" på den måde, hvilket jeg egentlig godt kan forstå, men dette skal bare opfattes som en lille hjælp, ikke som et eller andet forsøg på et "indgreb" Endvidere slipper du også for folks utilfredsheder og anmeldelser :-)
Avatar billede jinglebell Nybegynder
09. december 2003 - 18:00 #3
Og du det ville da også være surt hvis folk ikke gider hjælpe dig en anden gang, når de kan se du glemmer at dele point ud og lukke spørgsmål. Så kan man nærmest sige at dit formål (at få hjælp) er gået lidt i vasken.
Avatar billede mgn_online Nybegynder
09. december 2003 - 19:13 #4
/luk den her jinglebell!