Avatar billede zlok Nybegynder
09. december 2003 - 16:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Uslettelig ISO fil

Jeg har en ISO fil jeg ikke kan slette, det var da jeg skulle sikkerheds kopiere min microsoft visual studio (som jeg HAR betalt for) at den ikke gad at slette iso filen.

Den siger at filen er i brug, og uanset hvad jeg gør er filen i brug. Jeg har startet den i fejlsikret tilstand, slået alt ikke-system-kritisk ihjel (end program via task manager) slået system adgang fra til filen (hvilket betyder at kun min bruger kun har nogen som helst adgang til den) jeg har forsøgt at oprette en ny konto, som så på det tidspunkt var den eneste med adgang dertil og kunne stadig ikke slette den. Alle system adgang er genoprettet, og registrerings databasen nævner ikke filen.

Jeg har forsøgt at installere windows 98 og windows 3.11 men de genkender ikke ntfs systemet. kan jeg på nogen måde slette denne fil UDEN at formatere min harddisk, hvilket sker lige så snart jeg har 20 gigabye ledig plads på min stationære.
Avatar billede resten Nybegynder
09. december 2003 - 16:35 #1
Prøv at oprette en tekst fil og slet så begge samtidig.
Avatar billede resten Nybegynder
09. december 2003 - 16:37 #2
Ellers prøv med dette program du finer lidt nede af side som sletter vankslige filer.

http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm
Avatar billede Spotgun Seniormester
09. december 2003 - 16:38 #3
ISO-filen er ikke mounted i noget program ala Daemon Tools vel? I så fald, så skal den unmountes først, før den kan slettes.
Avatar billede zlok Nybegynder
09. december 2003 - 18:14 #4
den er ikke mounted, men jeg genstartede i fejlsikret tilstand lukkede alt ikke system kritisk og slættede den via netværket, hvor hverken jeg eller systemet havde adgang, lad være med at spørge. det virkede.
tak for svarende.
Avatar billede resten Nybegynder
09. december 2003 - 18:22 #5
Jammen selv tak men mit "svar" haved også virket og det var jo en løsning du søgte.