Avatar billede djqd Nybegynder
09. december 2003 - 16:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

2 tal i 3d

Hejsa

Jeg skal bruge et to tal "2" i 3d look.
Forstil jer f.eks. en pokal hvor der er udskåret et to tal ud af en klods og sat på en fod. Det skal bare være uden fod. (kun to-tallet.)

- Det skal være i farven #800000
- Størrelsen: ca. brd: 110 højde 120 px.
- Skrifttype: Impact

Er det overhovedet muligt ???
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. december 2003 - 17:16 #1
Avatar billede cdc Novice
09. december 2003 - 18:55 #2
http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/images/2tal.jpg er lidt større men hvis du kan bruge den, så kan du evnt. selv skalere den ned, ellers gør jeg det bare. Hvis den skal drejes og eller have en anden facet, siger du bare til, også hvis lyset skal være anerledes

/cdc
Avatar billede atf_nova Nybegynder
09. december 2003 - 19:23 #3
Avatar billede djqd Nybegynder
10. december 2003 - 08:18 #4
hoejrup: ikke helt som jeg kunne tænke mig. Ligner desværre for meget kun en skygge.

cdc: lidt for rund efter min smag. Men er brugbar.
atf_nova: klart det bedste, udfra min ønsker og forventninger.

cdc og atf_nova deler de 200 point

Til alle tre: godt arbejde. Takker og bukker..:-)
Avatar billede djqd Nybegynder
10. december 2003 - 08:19 #5
Hov, gik ikke som jeg havde tænke mig.
aft_nove løb med alle point.

nå, men kan cdc nu få 100 point ??
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. december 2003 - 08:23 #6
djqd>Du er vist lidt hurtig til at dømme, og desuden er 200 point lidt for
meget for den type spørgsmål!

/per
Avatar billede cdc Novice
10. december 2003 - 09:05 #7
djqd-->arf nova skal bare lave et nyt spm med 100 points til mig så er den hjemme.

Men som jeg skrev, kunne du få en anden kant (facet) på den hvis det skulle være det, da jeg lavede runde kanter på denne....
Avatar billede djqd Nybegynder
10. december 2003 - 09:46 #8
per: Hvorfor er jeg det. Jeg har fået det jeg skulle bruge !!
og mht. point, er det vel også mig som bestemmer, eller ? :-/

cdc: Så må vi jo håbe at aft_nova laver sådan et spørgsmål. :-)

PS. denne er hermed afsluttet fra mig siden. Gidder ikke bruge tid på diskutioner om hvor meget og hvor lidt, og hvordan !!! go dag til alle.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
10. december 2003 - 18:05 #9