Avatar billede e-side.dk Nybegynder
09. december 2003 - 14:06 Der er 6 kommentarer

Site om webudvikling

Vi er ved at lave en webmaster sektion til www.hephey.dk. Denne sektion henvender sig til webmastere samt andre med hjemmesider og interesse indenfor dette område.

Vi søger en eller flere partnere/redaktører/skribenter der kan skrive artikler og turorials til siden, svare på mails fra brugere, besvare indlæg i det kommende debatforum osv.

Som partner får du naturligvis del i det overskud som siden giver. Vi betaler udgifter til hosting, markedsføring osv.

På længere sigt skal sitet til at indeholde download sektion, hvor man kan downloade scripts.
Derudover skal der være diverse services (f.eks. popup-bytte, besøgsbytte osv).

Skriv hvis du er interesseret. Du er også velkommen til at skrive hvis du mener du kan bidrage med noget andet.
Avatar billede e-side.dk Nybegynder
09. december 2003 - 14:08 #1
Den foreløbige udgave af vores webmaster sektion kan ses på http://webmaster.hephey.dk/
Avatar billede coolstar Nybegynder
11. december 2003 - 12:02 #2
jeg er da klart interesseret i asp sektionen...
Avatar billede e-side.dk Nybegynder
11. december 2003 - 12:08 #3
coolstar>> Det lyder godt. Har du en mail jeg kan kontakte dig på? Så kan vi lige drøfte det nærmere forløb.
Avatar billede e-side.dk Nybegynder
11. december 2003 - 12:10 #4
Kan iøvrigt lige nævne at vi har fundet en, der er gået igang med at lave en Photoshop tutorial. Derudover er jeg selv gået igang med en tutorial om søgemaskineoptimering. Vi har allerede en HTML tutorial.
Avatar billede coolstar Nybegynder
11. december 2003 - 21:43 #5
du kan fange mig på thomas@codevision.dk
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
12. december 2003 - 01:39 #6
Lidt ASP kan man altid bidrage med: webmaster@musicchart.dk