Avatar billede human900 Nybegynder
08. december 2003 - 19:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad er sitet opbygget i ?

hej kan nogle fortælle mig lidt om dette site - vi skal i klubben havde opbygget samme site som denne, altså bare skabelonen.
Avatar billede human900 Nybegynder
08. december 2003 - 19:04 #1
http://www.aalborg-bk.dk/
UNDSKYLD men her er adressen
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. december 2003 - 19:31 #2
Den er lavet af et professionelt firma, så det er nok ikke en offentlig skabelon de har benyttet. Jeg vil tro at det er håndkodet og diverse billeder er lavet/sat sammen i Adobe Photoshop :o)
Avatar billede human900 Nybegynder
08. december 2003 - 19:39 #3
Spørgsmålet er om det måske er et CMS system ...?
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. december 2003 - 19:44 #4
Siden er lavet af Netic (www.netic.dk/referencer/), hvis du kontakter dem vil de sikkert gerne fortælle en potentiel kunde, om mulighederne for at købe den samme løsning (og dermed om det er et standard CMS eller special tilbygget).
Avatar billede zuiq Nybegynder
08. december 2003 - 20:48 #5
Hvis det er intressant, så kan jeg godt lave en lignende løsning for billige penge. Kontakt mig hvis dét er relevant.

Email: mads@shadeless.dk
MSN: zuiq@hotmail.com
Firma HP: http://www.shadeless.dk
Privat HP: http://zuiq.shadeless.dk

Mvh.
Mads
Avatar billede lars_resulture Nybegynder
08. december 2003 - 21:12 #6
Dette er klippet direkte ud af HTML koden...
Ved ikke hvor Netic kommer ind i billedet, men dt kan tommyf vel selv forklare hvor han har det fra...

<!--
        Den officielle web-site for Aalborg Boldspilklub A/S

        Implementering: Netnord A/S (www.netnord.dk)

        Netnord C|M|D
-->
Avatar billede lars_resulture Nybegynder
08. december 2003 - 21:16 #7
Ahh, Netic er selvfølgelig hosting partner til NetNord.
Det ser ud til at NetNord ikke længere har et website.
Men det betyder ikke at det er Netic, der har lavet boldkulbbens website.

Interesseret i et CMS system ?
Tjek evt. www.cms-finder.dk
Evt også www.weebizz.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. december 2003 - 22:09 #8
lars_resulture >> Indrøm nu at du tager fejl, og læs da så hele mit indlæg inkl. links http://www.netic.dk/referencer/