Avatar billede petan Nybegynder
08. december 2003 - 17:14 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Køb af domæne til at pege på min IP adresse

Hej
Jeg overvejer at købe et domæne til at pege på min egen webserver, men er ikke helt sikker på hvor det er bedst at købe den. Jeg har fast ip adresse, men jeg vil alligevel gerne have mulighed for at ændre opsætningen hos udbyderen, hvis det skulle blive nødvendigt.

Det drejer sig om et .dk domæne jeg vil købe. Jeg har ikke noget mod at betale lidt mere for det, hvis det så er et pålideligt sted jeg køber det. Jeg overvejer www.speednames.dk Hvad siger i til det? Opfylder de mine behov og krav?
Avatar billede the_ghost Nybegynder
08. december 2003 - 17:16 #1
Nu kender jeg ikke speednames.dk. Men jeg har meget gode erfaringer med www.dandomain.dk og det opfylder alle de krav du stiller
Avatar billede the_email Nybegynder
08. december 2003 - 17:18 #2
Hvis du allerede har IP-adressen, vil jeg anbefale www.gratisdns.dk

TheEmail
Avatar billede the_email Nybegynder
08. december 2003 - 17:19 #3
:-)
Avatar billede simonvalter Praktikant
08. december 2003 - 17:19 #4
ja .. helt sikkert gratisdns.
Avatar billede vt500 Nybegynder
08. december 2003 - 17:30 #5
Jeg har meget gode erfaringer med www.hostingsuite.dk

Speednames har jeg tidligere købt et domæne ved og de er også gode.
Avatar billede chico Nybegynder
08. december 2003 - 17:32 #6
jeg anbefaler også www.gratisdns.dk
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. december 2003 - 18:06 #7
gratisdns :-)
Avatar billede petan Nybegynder
08. december 2003 - 18:14 #8
takker for svarene!