Avatar billede bjarke-b Nybegynder
08. december 2003 - 01:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

God idé haves - tid søges

Vi står med en genial ide vi ikke selv har tid til at få gjort noget ved.

www.sprutpriser.net - ideen er simpel, et edbpriser forum bare med sprut :-)

Der gives relativt frie hænder til projektet, så skriv hvis du er intereseret

bjarke@bekhoj.dk
Avatar billede wickedd Juniormester
08. december 2003 - 01:35 #1
lol, faktisk en herre go ide !
Avatar billede wickedd Juniormester
08. december 2003 - 01:36 #2
- men hvor tit er det lige at sprut skifter priser .. ?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
08. december 2003 - 01:38 #3
Ikke ret tit. men så kan du få et overblik over om det er billigst i metro eller kvickly.. eller tyskland :)

(med-ideindehaver til projektet)
Avatar billede wickedd Juniormester
08. december 2003 - 01:39 #4
ahhh på den måde :p
Avatar billede mranders Nybegynder
08. december 2003 - 13:33 #5
Er måske interesseret men hvad kræver det af mig (penge, kendskab) og hvad vil i ha' ud af det ?, kan du ikke sende noget information til mig på mr.anders@mail1.stofanet.dk?
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2003 - 22:03 #6
Send gerne en mail med mere info, i stil med hvad mranders efterspørger.

osj@device.dk
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
08. december 2003 - 23:30 #7
Hej bjarke...

Jeg er meget int.

Vær venlig, at maile mig på info@gyrosport.dk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. december 2003 - 23:38 #8
mranders, spacemaninc og www.gyrosport.dk >
Hvorfor skriver I jeres email adresse i et offentligt forum?
Har I aldrig hørt om spambots? Hvis ikke, læs (for jeres egen skyld):
http://www.turnstep.com/Spambot/info.html#whatspambot

bjarke-b> Hvis du har noget info, skriv det her i spm'et.. det er vel derfor du oprettede det..
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
15. december 2003 - 17:32 #9
d
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
15. december 2003 - 18:28 #10
Hvor er jeg træt af folk der laver indlæg.....så useriøst at de ikke engang gider svarer folk!!!!

Og så tager man endda de 3 point, uden at komme med en foklaring