Avatar billede maxsover Nybegynder
07. december 2003 - 20:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvordan ser de ud?

Jeg har lavet to sider...

hvilken er bedst og hvorfor?

Links:

www.duniop.tk

www.thebeavers-cs.tk

_____________________________

er der noget som kan laves om, så skriv det med.
Avatar billede maxsover Nybegynder
07. december 2003 - 20:36 #1
ellers kan i også bare skrive noget til hver af siderne
Avatar billede dahwoot Nybegynder
07. december 2003 - 20:59 #2
Tror hellere ´jeg vil kommentere siderne istedet for det andet.

Dunio.tk er okay, farverne syntes jeg dog er kedelige. Også en ting generer mig. Den ting der flyder ind i hinanden og ud igen, syntes jeg ikke er for heldig. Faktisk syntes jeg den er rigtig grim! Men ellers ser det okay ud.

Thebeavers-cs.tk, den ser ikke værst ud, med lidt mere arbejde med den tror jeg den vil komme til at se ganske nydelig ud. Men jeg syntes der skal være et eller andet imellem menu-punkterne og teksten.

I det hele taget ser det ikke værst ud. Held og lykke med det :-)
Avatar billede nimo15 Nybegynder
07. december 2003 - 21:16 #3
Hey Maxsover...

Jeg synes at thebeavers-cs.tk er pænest fordi den er meget mere overskulig end duniop.. og så er duniop farver kedelige

/Nimo
Avatar billede zipper20 Nybegynder
08. december 2003 - 08:14 #4
duniop ->
Ikke helt så fed som den kunne have været... sort og hvid står selvfølgelig godt til hinanden, meeen... der er grænser.

thebeaver ->
Lidt bedre... tilpas siden så man ikke skal scrolle så kunne den være fed nok.
Det irriterer mig grænseløst at man kun kan læse den øverste halvdel af "The Beavers" nederst uden at scrolle.
Avatar billede kspr Nybegynder
08. december 2003 - 11:43 #5
duniop -> Jeg kører i 1400x1050 (laptop skærm) og synes det ser lidt forkert ud at siden ikke er centreret, mht farverne kan vi ikke komme helt uden om at de er lidt kedelige, især når det er en personlig hjemmeside.. sort/hvid kan sagtens være meget fedt hvis det nu er et tema hvor de 2 farver er oplagt. På siden contact har du en fejl i din css, som i øvrigt ikke eksisterer, nemlig at baggrundsfilen bliver gentaget. Ellers er det vel okay, selvom jeg ikke synes det er prangende :p

thebeavers ->
Meget standard counter-strike clansite, helt ok, uden at være prangende også.. sådan set det man kunne forvente, og du skriver jo også at i ikke er en seriøs clan, så selvfølgelig er det ikke nødvendigt med demo sektion, login, diverse downloads og statements.. tilsyneladende kan du ikke asp/php og det udelukker jo en del muligheder.
Avatar billede maxsover Nybegynder
08. december 2003 - 12:36 #6
jeg siger tak for jeres kommentarer...

Kan læse at i ikke så godt kan lide Duniop-siden....
Jeg har tænkt på et nyt design til den.
Hvis i har nogle idéer, så må i gerne skrive dem på :)
Avatar billede zipper20 Nybegynder
08. december 2003 - 12:42 #7
Duniop -> Nyt design.
Det eneste jeg gerne vil se ændret er:
Ingen "flydende" overgange. Det ser ikke godt ud når farverne står SÅ meget i kontrast til hinanden.
Menu: Skrifttype som er lettere at læse.
... og fjern den anim. gif. Den sutter *GG*
vis du starter med det, tror jeg det kunne blive en fed side.
Avatar billede maxsover Nybegynder
08. december 2003 - 16:29 #8
Jeg har lavet nogle ændringer på siden...

Hvad mere kan jeg lave på den?
Avatar billede maxsover Nybegynder
08. december 2003 - 20:22 #9
er der ikke en som vil kigge på dette spørgsmål for mig?

http://www.eksperten.dk/spm/437428
Avatar billede maxsover Nybegynder
09. december 2003 - 16:22 #10
hmmm... tak for jeres kommentarer forresten