Avatar billede briantzd Nybegynder
05. december 2003 - 14:28 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Brænder mm.

Jeg har købt pc for et stykke tid siden og der står på regningen at der skulle være lite on brænder indbygget i cd-rom drevet! Men jeg kan ikke få det til at funke hvad gør jeg???? Nogen der er geniale og kan svare på mit spørgsmål?
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. december 2003 - 14:35 #1
Har du installeret software til brænderen?
Avatar billede peet-49 Novice
05. december 2003 - 15:05 #2
Du skal have et brænderprogram indstalleret, ellers virker det kun som CDROM
Avatar billede peet-49 Novice
05. december 2003 - 15:06 #3
Til LiteOn er det normalt Nero, der følger med.
Avatar billede briantzd Nybegynder
05. december 2003 - 15:57 #4
Jeg har installeret Nero express ! Det er et udemærke program! den siger når jeg er færdig: at brændingen er succesful men så kan jeg ikke spille den i en afspiller !!!! Weird ikke+?? eller??+
Avatar billede peet-49 Novice
05. december 2003 - 16:11 #5
Kan du afspille den på PCèn?
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. december 2003 - 16:59 #6
Brænder du en audio cd eller data cd? Der er nemlig forskel.
Du skal huske at vælge hvilken type cd du vil brænde som et af de første skridt....
Avatar billede briantzd Nybegynder
09. december 2003 - 18:46 #7
Ja, Jeg har både prøvet data og music cd.... Og jeg kan ikke afspille det på min pc... Den siger at den ikke kan finde en disk og at jeg skal sætte en i :S!!! Men hvis i ikke kan hitte ud af det, er det iorden!!
Avatar billede peet-49 Novice
09. december 2003 - 19:15 #8
Er du sikker på, at nero ikke kun har brændt en image, så er der ikke noget på cdèn
Avatar billede briantzd Nybegynder
10. december 2003 - 12:54 #9
den laver en image men jeg ved et ikke...  Hvad skal jeg gøre med den der image der???
Avatar billede peet-49 Novice
10. december 2003 - 12:57 #10
Hvis den brænder en image, ligger filen på HD, hvis du klikker på den, bliver den brændt.
Du skal huske, at sætte nero op til, hvad du har brug for, det gør du under indstillinger.
Avatar billede briantzd Nybegynder
10. december 2003 - 18:31 #11
takkkerrr.... Det er iorden... Jeg skal prøve....!!!! Tak for hjælpen!!!
Avatar billede briantzd Nybegynder
10. december 2003 - 18:31 #12
Takker .. Jeg rpøver... Håber det virker
Avatar billede peet-49 Novice
10. december 2003 - 18:37 #13
Selv tak.
Avatar billede briantzd Nybegynder
12. december 2003 - 12:54 #14
hehe..... ! Men hvis det nu er at jeg ikke kan få det til at virke.... hvad skal jeg gøre....??....????????????? Jeg skriver hvis det er!!!!!!!!
Avatar billede peet-49 Novice
12. december 2003 - 12:58 #15
Gå i tilføj/fjern programmer, fjern nero-genstart og indstaller nero igen.
Avatar billede briantzd Nybegynder
16. december 2003 - 08:51 #16
oki.... Når jeg har gjort det??? Hva'så bare prøv igen???! Når dwen kommer til at skal brænde så står der som brænder udgave altså den der gør det står der "image recorder" Har det noget at sige?