Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
04. december 2003 - 23:15 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af H8s.dk

Hey eksperter :D
Hva sys I om www.h8s.dk?
Indholdet behøves ikke blivet vurderet, bare fortæl mig hva I sys om designet :)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
04. december 2003 - 23:19 #1
Siden er lidt lang tid om at loade, men stadig under 10 sek. så det er ikke sådan at man venter på den...

Synes selve siden ser meget fed ud, dog er det måske lidt synd at bogstaverne er kantede i toppen.

Måske skal Charten flyttes... Synes det er synd den er placeret i billedet.

Men alt i alt en OK side...
Avatar billede ellebaek Nybegynder
04. december 2003 - 23:19 #2
svar
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
04. december 2003 - 23:21 #3
> Ellebaek
Lige flytter Charten..
Du får point senere - vil da gerne have flere vuderinger :)
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
04. december 2003 - 23:23 #4
vurderinger*
Avatar billede superanden Nybegynder
04. december 2003 - 23:27 #5
enig med at der skal laves noget ved toplogoet...
og så de 1000000000000000 stavefejl bliver vel rettet inden den bliver "published" ?

så er det ærgeligt at den er så høj, kan ikke lide at skulle scroole så meget selvomjeg har en rimlig høj opløsning
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. december 2003 - 23:27 #6
(1) Mit første indtryk er at selve indholdet på siden ikke betyder ret meget, fordi du har brugt så meget plads på din topbanner. Den tager simpelthen alt magten fra det resterende på side og ødelægger hele designet (efter min mening).

(2) Teksten på forsiden er en slags nyheder, og hvad skal jeg lige bruge det til? Jeg kommer ind på en side, som jeg ikke helt ved hvad handler om, så har jeg altså ikke megen lyst til at læse om nogle nyheder, når jeg ikke ved hvad det er nyheder for. Brug din forside til at byde brugeren velkommen, og giv en lille introduktion til hvorfor du har lavet siden og hvad den indeholder etc.

(3) Menuen er meget enkel, sigende og letanvendelig.

(4) Sidder med 1280x1024 skærmopløsning og alligevel er der scroll på hovedsiden, vil nødig være en bruger med 800x600.
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
04. december 2003 - 23:32 #7
Tag jer ikke af stavefejl osv, jeg har kun lavet designet, bare kopieret teksten ind fra bandets gamle hjemmeside :)
Så det må de vel selv slås med..
Hmm yep det ku være jeg sku lave siden mindre, så den passer til en 1024x768 pixels.
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
04. december 2003 - 23:42 #8
Det er meningen at toplogoet skal være "kantet".
Avatar billede superanden Nybegynder
04. december 2003 - 23:44 #9
der ser ikke sådan ud... ligner bare at du ikke kan lave det anderledes...
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
04. december 2003 - 23:45 #10
Ka jeg sagtens..
Sys bare det så fedt ud, men det r nok kun på en 1280x1024 skærmopløsning, som jeg sidder med :S
Retter det senere.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
04. december 2003 - 23:48 #11
* Jeg synes du skal sætte din skærm på 800x600 og så lige tage en tjekker!!!

* De hvide knapper forsvinder på en måde - det ligner mere en strofe fra en sang end det ligner en menu!!!

* Pixeleringen i toplogoet er ikke fedt - efter min smag

* farverne orange/hvid/sort/grå passer godt sammen
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
04. december 2003 - 23:51 #12
Retter det med størrelsen på siden, bare rolig :)

Skarvenneverdies > Smid et svar, du fortjener oss points, når jeg engang deler ud.
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
04. december 2003 - 23:52 #13
Jeg smutter i seng nu - Er tilbage i morgen :P
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
04. december 2003 - 23:52 #14
Tak - Jeg er ikke med i point-ræset! :-)
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
05. december 2003 - 15:30 #15
Bump
Avatar billede mads.peder Nybegynder
05. december 2003 - 16:05 #16
Fed nok sie. Men overskriften har nogle ordentlige pixler. Det ser grimt ud. Men synes siden passer godt til den musik bandet spiller (som jeg kan se er metal, god gammeldags metal) :-)

Hvis jeg skulle give din side en karakter ville det blive

10@13
Avatar billede ellebaek Nybegynder
05. december 2003 - 19:01 #17
Jeg har lige kigget på den igen...

Synes det er meget bedre med Charten der hvor den er nu...
Synes måske topbanneret er lidt for stort.
Gør det lidt mindre, og så lav billedet lidt større hvis det er muligt...
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
05. december 2003 - 23:25 #18
Tak for vurderingen af siden :)
Det med logoet bliver rettet senere.