Avatar billede briantzd Nybegynder
04. december 2003 - 16:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tastatur tilkobling

Jeg har købt et Office Cordless Keyboard! Hvordan kan det være at jeg ikke kan få den til at virke selvom at jeg hjar connectet det indtiil flere gang og har installeret dens software! Hvordan hænger det sammen?
Avatar billede ird Praktikant
04. december 2003 - 16:46 #1
der er en lille knap under tasteturet prøv at trykke på den
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. december 2003 - 16:46 #2
De fleste trådløse tastaturer og mus har en lille knap, der skal trykkes på indtil der opnås forbindelse mellem modtager og enhed. Prøv at kigge efter om der ikke er en sådan.
Avatar billede cdc Novice
04. december 2003 - 16:51 #3
Har du prøvet at genstarte din maskine, hvis det kører via usb, prøv så at lav en opdater driver under usb controler
Avatar billede briantzd Nybegynder
04. december 2003 - 16:57 #4
Jeg har prøvet adskillige gang at trykke på de små knapper men ikke i længere tid! Tak for det!
Avatar billede briantzd Nybegynder
04. december 2003 - 17:12 #5
Jamen det jeg mener er at hvor lang tid skal jeg holde den knap inde på diverse tingester og hvad skal jeg trykke på! Der er en Connect knap i bag på tastaturet! Men hvordan er det at i vil have at det skal bære sig ad?
Avatar billede cdc Novice
04. december 2003 - 17:17 #6
klik på din sender først, og så på dit tastatur, bare et klik, vent et lille minut, så gør det samme med musen
Avatar billede briantzd Nybegynder
04. december 2003 - 17:30 #7
oki! takker!
Hvis det er det der skal til så er det bare suuupper! Hvad skulle man gøre uden www.eksperten.dk ??? HeHe
Avatar billede ird Praktikant
04. december 2003 - 17:32 #8
skal jeg smide et svar så?? Kommentar: ird
Avatar billede briantzd Nybegynder
04. december 2003 - 17:44 #9
hmmm! det der med at man skal klikke en gang først på sender det virker heller ikke! Men det er jo ligemeget! Jeg bruger bare det gamle men det er bare mega dårligt!!!!! tastaterne er så høje men skal være bjergbestiger for at trykke fra den ene til den anden! Forstår i hvad jeg mener?