Avatar billede lohmann Nybegynder
14. januar 2001 - 23:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

dansk webmaster portal

For et par måneder siden aftalte jeg, og 10 andre danske webmasters, at nu var der tid til at lave en voldsom stor webmaster side. Jeg mistede desværre alle kontakter, da min PC gik på ufrivilling pension.

Dertil kom, at ViborgNet tilbød at hoste siden, tog domænet foran næsen på os, og derefter glemte ALT om at hoste vores side.

Nu må jeg starte forfra, og jeg har brug for noget hjælp. Enhver som ved noget om PHP, ASP, diverse tegneprogrammer, og alt andet en webmaster bruger, er MEGET velkommen til at kontakte mig. Vi er ved at skrive artikler lige nu til webmaster portalen, men mangler nogle mennesker, som kan hjælpe med indsigt og vise ord om forskellige ting.

Jeg håber virkeligt, at et par stykker af jer vil tage jer lidt tid til at hjælpe os. Guderne skal vide, at vi kan bruge din hjælp.

Om ViborgNet har givet os domænet og den aftalte serverplads? Nope... nu betaler vi selv for siden. Sørgeligt, men sandt!
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2001 - 00:56 #1
Lyder spændende, troede ikke der var så brødne kar i brancen, men ak min tanke, at man helst skal sige så lidt som muligt og helst så uforstårligt som muligt, indtil man har noget køreklar. Lyder det ikke rigtig? ;o)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
15. januar 2001 - 07:01 #2
Er klar :-) bjarke@bekhoj.dk ICQ# 37018702
Avatar billede mike@work Praktikant
15. januar 2001 - 11:52 #3
Jeg vil gerne hjælpe lidt til !
mb@vestdata.dk
ICQ# 93462558
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. januar 2001 - 20:14 #4
lohmann>

Skal der køres med MySQL eller Access?
Avatar billede lohmann Nybegynder
15. januar 2001 - 21:39 #5
Jeg bliver nødt til at æde et enkelt eller 2 af mine ord. ViborgNet vågnede op, omend det var 3 mdr. for sent, og sendte os et 100 mb unix hotel, med lidt af det hele i overflod. Det ændre nu ikke ved min irritation over dem.

Nu giver vi los, og bygger på på de 100 mb, indtil vi finder på noget endnu bedre. Vi bygger i PHP.

Jeg aner ikke hvad der fik dem til at vågne op, men jeg har en mistake :-)