Avatar billede hmj Nybegynder
14. januar 2001 - 21:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tab tasten i Excel

Tab funktionen er pludselig begyndt at opføre sig anderledes i Excel 2000. Istedet for at flytte cellemarkeringen en kolonne ad gangen, flyttes den nu til sidste kolonne i skærmens højre side, og Home tasten flytter markeringen til A1, istedet for til første celle i rækken.jeg mener ikke at have foretaget mig noget, som kunne forårsage dette
hmj
Avatar billede danfax Nybegynder
15. januar 2001 - 14:40 #1
Hej

Det lyder som om at Lotus 123 navigationstaster er \"slået til\" i Excel. ???????

Vælg:
- Funktioner
- Indstillinger
- Lotus 1-2-3
- Slet \"flueben\" i Lotus 1-2-3 navigationstaster

Hilsen Dan
Avatar billede hmj Nybegynder
15. januar 2001 - 22:09 #2
Hej Dan
Det var lige der hunden lå begravet
Avatar billede askims Nybegynder
16. januar 2001 - 08:23 #3
Hvad er det lige der sker her. Danfax du burde da få de point du har fortjent - hvorfor tager du alle point\'ene HMJ  -  hmmmm strange

ASKIMS
07. februar 2001 - 12:55 #4
hmj

Jeg kan se, at du ikke abonnerer på dit spørgsmål omkring Lotus123 navigering - jeg mailer lige her, du abonnerer her, så du fik besked.
se dit spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/44247