Avatar billede dr._deagle Nybegynder
03. december 2003 - 19:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål til formatering

Hej
Jeg vil meget gerne have formateret en af de tre partitioner som jeg har på min computer, desværre den som windows ligge på. Jeg har hørt at man bare kan sætte windows cd'en i, installerer det igen på samme drev og så under installationen vælge at man samtidig vil formaterer drevet. Er det rigtigt og kan man gøre dette direkte i windows eller skal man ud i DOS?

/Dr. Deagle

P.S. Jeg kører med Windows XP Home...
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2003 - 19:43 #1
Det kan du vælge under installationen.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2003 - 19:44 #2
Du bliver spurgt på et tidspunkt om det er en nyinstallation eller repair, her vælger du nyinstallation.
Avatar billede ird Praktikant
03. december 2003 - 19:47 #3
Avatar billede ird Praktikant
10. december 2003 - 14:44 #4
Mon ikke du snart får tid til at smide lidt feedback tilbage til os eller lukke tråden???
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2003 - 19:43 #5
?????
Avatar billede ird Praktikant
11. december 2003 - 16:36 #6
Skulle ikke have haft point her. Opretter et til dig bertie!
Avatar billede ird Praktikant
11. december 2003 - 16:36 #7