Avatar billede 4u2x Nybegynder
03. december 2003 - 17:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fil skal laves om så den er en mappe

Windows har gjort så at en af mine mapper bliver opfattet som en fil uden et format. Hvad kan jeg gøre for at den igen opfattes som en mappe?
Avatar billede 4u2x Nybegynder
03. december 2003 - 18:11 #1
Der må da findes en måde at konvertere en fil om til mappe?
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. december 2003 - 19:09 #2
Hvordan er det sket, altså lidt flere detaljer
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
03. december 2003 - 19:14 #3
Mmmm ka du ikk bare gå op i adresse linien i stifinderen og skrive:

C:\Min Mappe\Denmærkeligemappe

Kopiere alle tingene til en ny mappe og derefter slette den gamle?
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
03. december 2003 - 19:17 #4
(Bare gå ind i mappen via stifinderen?)
Avatar billede 4u2x Nybegynder
03. december 2003 - 20:41 #5
magictouch > det skete via en scandisk. Den har gjort en mappe om til en fil.... så nu vil jeg have den som mappe igen, og det er en meget vigtig mappe.

ekspertensu..... > det kan jeg ikke, har prøvet
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. december 2003 - 20:47 #6
Du skriver-fil uden format, den har vel ikke lavet den til en chk fil?
Avatar billede 4u2x Nybegynder
03. december 2003 - 21:17 #7
den står bare som fil uden format... og nej der er ikke nogen chk filer, de er slettet
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. december 2003 - 21:29 #8
Er det for sent for en systemgendannelse, ellers må du prøve dig frem, højreklik på filen-egenskaber-åbn/åbn med
Avatar billede 4u2x Nybegynder
03. december 2003 - 22:23 #9
systemgendannelser er udelukket og har prøvet åbn med "explorer" som er stifinder, men det ville den squ ik :(
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. december 2003 - 09:49 #10
Nej der er desværre nok ikke noget at gøre, efter scandisk har haft kløerne i den:-(
Avatar billede 4u2x Nybegynder
03. januar 2005 - 16:04 #11
lukker