Avatar billede ahlqvist Praktikant
01. december 2003 - 22:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Startup disk til XP

Jeg har lavet en startdisk i XP ved at højreklikke på mit a: og derefter vælge format. problemet er bare at jeg ik kan se mit c drev når jeg bruger booter dos! Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ahlqvist Praktikant
01. december 2003 - 22:12 #1
Der er vist sluppet engang mundlort ind! Jeg kan ikke se c: når jeg bruger startup disken til at boote dos!
Avatar billede fromsej Praktikant
01. december 2003 - 22:22 #2
Det er fordi dit C drev er NTFS, det kan DOS ikke læse.
Avatar billede ahlqvist Praktikant
01. december 2003 - 22:30 #3
okay tak! Kan du så svare mig på hvad jeg kan gøre når jeg skal installere XP på en bærbar uden cdrom drev men hvor jeg har installationsfilerne liggende på c: som jeg så ik kan se?
Avatar billede kenp Novice
01. december 2003 - 22:32 #4
men du kan få et program som kan gøre således at du kan læse ntfs fra dos

http://www.riversen.dk/?id=tips#ntfs