Avatar billede zulu Nybegynder
01. december 2003 - 08:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Afstemning: Knap som sender besøgende videre til resultatsiden

Jeg har brug for en knap, som sender den besøgende videre til resultatsiden i en afstemning. Hvis han ikke ønsker at deltage i afstemningen, eller hvis han selv har været inde og fjerne den cookie, der gør, at han kan stemme igen.

Kan nogen hjælpe mig med det?
Avatar billede o-zone Nybegynder
01. december 2003 - 11:21 #1
Jeg tror (og håber!) ikke at du har nogen mulighed for at detektere om en bruger ikke har stemt endnu, eller om han bare har slettet din cookie. Hvordan brugerne behandler dine cookies er en sag for brugeren alene - det er jo trods alt også ham der lægger HD til! ;-)

En knap der sender folk videre til en anden side kan se ud som her:
<input type="button" value="se resultater" onclick="location.href='http://www.mitsite.dk/resultatsiden.htm' return true;">

...men det er sikkert ikke det du er ude efter ... hvad er det for en afstemning, og hvordan er den lavet?
Avatar billede zulu Nybegynder
17. december 2003 - 21:32 #2
Jeg er godt klar over, at man ikke kan kontrollere cookies. Det ønsker jeg heller ikke. Jeg ønsker blot, at brugeren har MULIGHED for at se resultaterne af en afstemning uden at afgive sin stemme.

Jeg har mit afstemningsmodul fra websup.dk, så der er ikke en resultatside, men bliver sendt videre til. Resultaterne kommer frem på samme side. Mit script ser således ud, så det kan man nok ikke gøre noget ved.

<script langauge="JavaScript" type="text/javascript"
src="http://websup.dk/show_vote.php?brugernavn=mig&vid=267"></script>

Men tak for forsøget på hjælp :-)