Avatar billede matz Nybegynder
30. november 2003 - 22:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kontakt parametre

Er der en som lige hurtigt kan skrive hvilke punkter der skal være med inde i kontakt parametre ?
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2003 - 22:01 #1
Navn, adresse, email, telefon, evt telefax, evt komtakt person
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2003 - 22:02 #2
Er der flere så evt. også de områder den pågældende står for.
Avatar billede matz Nybegynder
30. november 2003 - 22:05 #3
tak for det :-) Jeg kunne ikke lige huske hvad det var... Men efter at have lavet et grundparametre... troede jeg at et kontakt parametre skulle se anderleds ud end det du skriver der.. Men det er bare mig som sover ;)
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2003 - 22:18 #4
Takker for point.
Næ det må være nok, det er jo ikke der de store udskejelser skal være :-)
Hvis man skal kunne komme til stedet kunne man tilføje en kørselsvejledning.
Avatar billede cygnet Praktikant
01. december 2003 - 01:57 #5
Matz du er ikke forkert på den, det er Bertie der er. Bertie har bare skrevet hvad kontaktoplysninger er og ikke svaret på spørgsmålet.

Kontaktparametre er noget alle virksomheder bruger til, at komme i kontakt med deres kunder. Kontaktparametre er de handlingsparametre, der informere om eksistensen af virksomhedens grundparametre. Kontaktparametre opdeles i Reklame (Annoncering, Brochurer, TV-reklamer osv.), Sales Promotion (Konkurrencer, Rabatordninger, vareprøver, messer osv.), PR (Public relations, sponsorering og gaver), Personligt salg (kundebetjening, reklamationsbehandling og telefonsalg) og Butiksindretning ( Butiksmiljø).
Avatar billede matz Nybegynder
01. december 2003 - 10:55 #6
cygnet >> Ja tak for oplysningen, jeg har os lige fået det afvide på skolen idag hehe :-)