Avatar billede kexe Nybegynder
28. november 2003 - 12:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

oprette klon på tv med nvidia gforce fx

hej eksperter
jeg har prøvet at sætte mit tv til min computer, og det ser da ud til at virke nogen lunde.
mit problem er at jeg på mit tv kun kan se min baggrund, altså ingen iconer eller mus (eller browsere) kun baggrunden.
jeg har surfet lidt på nette for at finde ud af hvad jeg skal gøre, og de fleste steder står der at man bare skal sætte sit tv til at være en klon af pc skærmen.
Jeg ved bare ikke hvordan jeg gør dette. har nu brugt langt tid på at kigge i alle menuer/faneblade/instillinger der har noget at gøre med mit skærm/krafikkort, men kan ikke finde noget med klon nogen steder
håben noget kan hjælpe
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. november 2003 - 13:09 #1
opdater din driver!
www.nvidia.com
så skulle den gerne komme frem :)
Avatar billede kexe Nybegynder
28. november 2003 - 13:32 #2
har dl de nyeste drivere og installeret dem, hvroefter jeg genstartede min comp.
nu et der ingen menu linie i bunden af min pc skærm men tilgengæld er den på mit tv (der er stadig ingen mus på tv'et
og jeg kan stadig ikke finde noget sted hvor jeg kan ændre til "klon"
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. november 2003 - 13:38 #3
det er pga. du skal fjerne hakket i 'udvid skrivebordet til denne skærm'
Avatar billede kexe Nybegynder
28. november 2003 - 13:47 #4
bingo...
tak for hjælpen...points til dig
lige et sidste spørgsmål:
har det stort indflydelse på ydeevnen at kører det på tv samtidig?
Avatar billede kexe Nybegynder
28. november 2003 - 14:23 #5
hvis jeg åbner et vidue med en film i viser det sort på mit tv..why?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. november 2003 - 20:50 #6
ydeevnen - nej det har det ikke

ang. sort på tv så kig her www.runehansen.dk/E/tvoutoverlay.html