Avatar billede slim-jim Nybegynder
27. november 2003 - 17:33 Der er 3 kommentarer

MinBlæser/processor r f'cked up or what

For et par måneder siden sprang min blæser som skal holde lednigerne afkølet, og begyndte at ryge. Jeg tog lortet d, og i dag købte jeg en ny en. Efter fem minnuter stod der på skærmen, at der var et eller andet f'cked up fejl.Og det begyndte at lugte brændt. Jeg slukkede for strømmen og tog den nye køler ud. Men så opdagedejeg at processoren var brændende varm, og det måske kunne være grunen til at min sidste køler sprang. WHAT DU I HAVE 2 DO?!?! HEEEELP!
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. november 2003 - 19:04 #1
kører din nye blæser når den er tændt?

hvis du har en P4 kan det være din CPU er vendt forkert :) skete for en ven, dog kunne den ikke starte ordenlig op og den blev også meget meget varm
Avatar billede bredker Nybegynder
27. november 2003 - 19:06 #2
har du brugt kølepasta
Avatar billede punnishment Nybegynder
27. november 2003 - 20:58 #3
har du selv samlet din computer, har du sikkert glemt et eller andet. Dengang jeg samlede min computer glæmte jeg noget, så strømmen faktisk flød rundt over hele kabinettet, men da det var bundkortet da havde direkte kontakt til kabintet, var det ikke særlig mange volt. Men det kunne, hvis jeg ikke opdagede der var noget galt, havde gået hen og brændt et eller andet. Det jeg dengang gjorde var at prøve at skille den ad og samle den igen. Da det ikke lykkedes tog jeg til et computer-værksted som fandt fejlen meget hurtigt; Det er den sikreste løsning.