Avatar billede tuner Nybegynder
27. november 2003 - 15:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Input felt som sender én videre til url - 2

Ja, løsningen som jeg fik i sidste spørgsmål virkede så ikke helt. Når den kalder url'en så smider den bare "undefined" med som værdi. Inputfeltet har det rigtige instancename. Feltet og button ligger i samme layer (hvis det har noget at sige).

Plz hjælp :o)
Avatar billede gulekings Nybegynder
27. november 2003 - 15:28 #1
Det har ikke noget med layers at gøre:) Derimod har det måske noget at gøre med, at dit inputfelt ligger i et movieclip?
Avatar billede tuner Nybegynder
27. november 2003 - 15:32 #2
Har bare lavet den på et nyt layer sammen med button. Har ikke konverteret noget. ???
Avatar billede gulekings Nybegynder
27. november 2003 - 15:34 #3
Har du mulighed for at lægge .fla'en på nettet?
Avatar billede gulekings Nybegynder
27. november 2003 - 15:36 #4
Og du er SIKKER på at det er et Instance Name du giver textfeltet, og ikke en Var..
Avatar billede tuner Nybegynder
27. november 2003 - 15:39 #5
ja, det er instance name
Avatar billede gulekings Nybegynder
27. november 2003 - 15:42 #6
Hvis det hele bare ligger i hovedtidslinien, så prøv evt at kalde den ved:
_root.input_felt.text
Det kan være det hjælper
Avatar billede tuner Nybegynder
27. november 2003 - 15:43 #7
You my fucking sweeeeeetheart :) - det virker!
Avatar billede tuner Nybegynder
27. november 2003 - 15:43 #8
lig lige et svar.
Avatar billede gulekings Nybegynder
27. november 2003 - 15:44 #9
Nej, tag selv pointsne.. det andet svar jeg fik points for var jo så ikke godt nok :)
Avatar billede tuner Nybegynder
27. november 2003 - 15:44 #10
ok :)