Avatar billede arg0n Nybegynder
27. november 2003 - 12:15 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Feedback pls.

Hej Eksperter,
Lidt feedback ville være lækkert,bemærk dog at den ikke er helt færdig.
www.fri-sms.dk

Jesper
Avatar billede nickyc Nybegynder
27. november 2003 - 12:32 #1
1. Flot forside design, kan jeg rigtig godt lide.
2. Selve hovedsiden er lidt rodet, men det kan jo næsten ikke undgåes med alt det indhold der nu skal være, dog synes jeg du skal prøve at arbejde på det.
3. Alle de bannerreklamer der er på siden er møgirriterende...
4. Synes det er lidt synd din menu ikke står fast, da man nok kommer til at bruge den en del.

5. Alt i alt, fed side, måske lidt rodet, men som kun trænger til mindre finpudsninger :)
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. november 2003 - 12:45 #2
Hvad mener du med at menuen ikke står fast ?
Thx for feedbacken
Avatar billede nickyc Nybegynder
27. november 2003 - 14:15 #3
når du scroller på siden så forsvinder menuen...
Det jeg så mener, det er at jeg´synes kun det er indholdet der skal scrolles, men det kræver selfølgelig også man laver det i frames, eller laver noget scroll i layers...
Avatar billede rangerbs Nybegynder
27. november 2003 - 14:19 #4
Der er en som har styr på design, hva? ;)

Synes at det ser rigtig godt ud, men det er synd med alle de grimme og grumsede bannere på siden.. det ødelægger det også lidt med den sorte baggrund :(

men ellers ser det rigtigt fedt ud!
mvh RangerBS
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. november 2003 - 14:42 #5
Den sorte baggrund bliver erstattet med hvid baggrund