Avatar billede jmc1 Nybegynder
27. november 2003 - 10:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Driver til geforce 3 -200 og win xp

Hej
Jeg har lige opdateret min driver til mit grafikkort Geforce 3 200, det er et Creative men Nvida som har lavet den nye driver. Mit styresystem er Windows Xp Pro.
Problemet opstår når jeg åbner for min computer, den starter op, står og tænker en rum tid, åbner skrivebordet og går så pludslig ud og starter op på ny!??!

Det gør den to-tre gange og så virker den. Windows Xp analysere problemet og peger på Nvida-driveren som problemet. Men Nvida-driveren er certificerede, hvilket jeg ikke helt kan forstå!
Hvad er problemet?
Avatar billede vistodk Nybegynder
27. november 2003 - 10:49 #1
1 - hent nyeste driver herfra
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

2 - afinstaller gamle grafik driver

3 - installer ny grafik driver

4 - opdater din directx til version 9 hvis du ikke allerede har
www.microsoft.com/directx
Avatar billede vistodk Nybegynder
27. november 2003 - 10:49 #2
det var et svar
Avatar billede jmc1 Nybegynder
29. november 2003 - 15:52 #3
Problemet er stadig det samme, WinXp kan ikke starte på trods af at jeg fjerner driveren/afinstallere driveren. Den finder den automatisk igen (kan man ikke slå det fra?)
Er der nogle som kender en alternativ driver eller har en ældre driver liggende, kortet har virket perfekt indtil nu!