Avatar billede chuf Nybegynder
27. november 2003 - 10:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Backup job queued

Hey
Jeg bruger Backup Exec 9.0 og prøver at tage en almindelig backup, men alle jobs ender bare som queued og bliver i kø indtil jeg canceller dem. Kører jeg et test run på jobbet ser det fint ud... Kigger jeg i hjælpen ser det ud til at den venter på et ordentligt bånd; hvordan kan jeg se om båndene er ok eller formatere disse? Kender ikke programmet særlig godt.
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
27. november 2003 - 10:20 #1
Du skal oprettet/importere båndene i en "media-pool" -
Avatar billede Kasper Nybegynder
27. november 2003 - 21:35 #2
Køre Inventory fra Device og Quick erase dit/dine bånd.
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2003 - 22:35 #3
din båndstation er vel ikke "paused" under devices ??
Avatar billede chuf Nybegynder
04. december 2003 - 12:08 #4
Det hjalp at oprette en media-pool som ng_tnt foreslog. Men nu kommer der et nyt problem:
Det er kun muligt at accesse nogle af bibliotekerne!!?? Den stopper med en fejl om at den ikke kan accesse nogle bestemte biblioteker! Jeg tager backup med Local System User på den lokale server, hvilket ikke skulle være et problem? Tager jeg backup af C:\data\fælles virker det fint, men udvider jeg min selection til også at indeholde c:\data\projekter, så går det galt!!?? Meget mærkeligt i mine ører! Er det fordi dokumenterne er åbne? Men burde Veritas Servicen ikke kunne håndtere dette?
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2003 - 14:10 #5
backup-job'et skal sættes op til at bruge useren backup, som skal være tildelt rettigheder til dine data
Avatar billede chuf Nybegynder
04. december 2003 - 17:21 #6
det synes jeg lyder mærkeligt, da jeg skulle mene at både domæneadmin, lokaladmin og systemuser burde have samme og flere rettigheder som backup-brugeren på maskinen.
Avatar billede chuf Nybegynder
25. februar 2004 - 11:37 #7
har løst problemet