Avatar billede cyruz Nybegynder
26. november 2003 - 21:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Password på mapper

Er det mugligt i win xp home at sætte password på enkelte mapper eller er der nogen der kender et program der kan gøre det? (andet end tweak xp, det stinker)...
Avatar billede bleze Nybegynder
26. november 2003 - 21:25 #1
hvis du kører NTFS fil system kan du via Security på folderen sæt op så kun din bruger har adgang til mappen...
Avatar billede resten Nybegynder
26. november 2003 - 21:38 #2
Først skal mappen zippes og dette gøres med windows xp eget zip program h-klik og send til.
Og når dette er gjort klikkes (dobbelt klik) på mappen og man går så op i filer øverst til venstre
og her kan du tilføje en kode på netop denne mappe og husk nu at skrive det ned (password)
Dette tip gælder kun på drev der er i fil system ntfs.
Men ellers kan du hente dette program http://www.winability.com/fglite/
Avatar billede perj Nybegynder
26. november 2003 - 22:12 #3
Se også tidligere spørgsmål/svar. http://www.eksperten.dk/spm/420943