Avatar billede fenjas Nybegynder
26. november 2003 - 17:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indholdet i en String

Kan en string indeholde andet en bogstaver?

Vi sidder og skal lave et system hvor man kan indtaste adresser, men kan husnummeret komme med i strengen eller skal vi lave et andet felt til indtastning af tallet så det kommer i en int?
Avatar billede skwat Praktikant
26. november 2003 - 17:27 #1
du kan gadt have tal med i en String.
Avatar billede trp79 Nybegynder
26. november 2003 - 17:47 #2
Men hvis i senere skal søge på fx husnummer, så er det langt nemmere at gøre det hvis det ligger for sig selv, fx i en int.

Mvh
Torben