Avatar billede samba2509 Nybegynder
26. november 2003 - 16:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde adressekartotek

Hej

Min Xp driller. Den frøs en dag og jeg genstartede jo og det gik også fint intil jeg gik ind i outlook.
Jeg fik e-mails men kunne ikke besvare nogen,den meddelte at den ikke kunne finde adressekartotek og at jeg skulle geninstallere outlook.
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 17:36 #1
søg efter .wab filer på din harddisk (husk at søgningen også skal omfatte skjulte systemfiler!)
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 17:45 #2
er det de eneste problemer du har ??? - eller er der mere der driller ??
Avatar billede samba2509 Nybegynder
26. november 2003 - 21:39 #3
Hej.

Ja det er det,jeg kan godt logge på min kones skrivebord  og læse mail sende mail men mit adressekartotek er jo ikke der
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 21:42 #4
har du søgt efter dem på din harddisk ??
Avatar billede samba2509 Nybegynder
27. november 2003 - 10:20 #5
Ja jeg kan finde adressekartotek på harddisken..men når jeg åbner overordnet mappe er der en adressekatotekfil + en *.wa~.  fil den hedde ikke wab.
men hvad skal jeg så gøre
Avatar billede espersen Novice
27. november 2003 - 10:25 #6
du skal nok ikke bruge den der hedder *.wa~
- brug den der hedder *.wab
Avatar billede samba2509 Nybegynder
27. november 2003 - 10:35 #7
Og hvis jeg finder den hvad skal jeg så med den
Avatar billede espersen Novice
27. november 2003 - 10:56 #8
ÅÅhh.. Jeg troede at du havde fundet den !! (dit indlæg : 27/11-2003 10:20:48)

prøv dette :

1. Kopiér filen *.wa~ og gem kopien på skrivebordet (for at sikre data)
dernæst tilbage til *.wa~ filen !
2. Omdøb filen *.wa~ til *.wab
3. prøv at dobbeltklikke på den og se om adressekartoteket kommer frem
Avatar billede samba2509 Nybegynder
27. november 2003 - 11:57 #9
Det er  fikset..TAK...håber du fik dine point
Avatar billede espersen Novice
27. november 2003 - 12:05 #10
rart at høre at det er lykkedes !! (man er jo nærmest fortabt uden sine kontaktpersoner)

Men du fik også fixet så du igen kan sende post ??

(ja, jeg fik dine point - takker!)