Avatar billede mcgreed Nybegynder
24. november 2003 - 21:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen billede med en Cinergy 400 TV Tuner

Jeg har et mega problem, som jeg simple hen ikke kan få løst. Jeg har lige købt en Cinergy 400 TV Tuner og installeret det, men jeg kan overhovedet ikke få noget billede frem. Jeg har et signal for lyden kommer igennem fint nok.
Jeg har installeret de nyeste drivers til skidtet, installeret in DirectX hotfix, men intet hjælper.
Jeg har en Geforce 3 Ti 500 og installeret nVIDIA driver nVIDIA Driver v44.03 til WinXP (ja, der er nogen nye, men kan vi sige Blue-Screen-Of-Death).
Håber virkelig at nogen kan hjælpe
Avatar billede mcgreed Nybegynder
26. november 2003 - 17:38 #1
Har lige sat points op til 100, er i panik.
Avatar billede mcgreed Nybegynder
03. december 2003 - 17:54 #2
Har fundet ud af det. Jeg skulle blot gøre nogen IRQ adresser fri i bios, og så virkede det.