Avatar billede subhuman Nybegynder
24. november 2003 - 15:00 Der er 1 kommentar

Dreamweaver PHP update record - går i løkke

-vil lige høre om nogen derude har samme problem som mig, nemlig når man bruger DW's indbyggede server behaviour "update record" og poster til samme fil som indeholder "update recorden" går det i løkke...

jeg får 15-20 indlæg i min mysql database og siden melder den ikke bliver fundet....

men når jeg poster til samme fil med komplet sti ex. http://www.hjemmeside.dk/opdater.php sker det ikke??

hva' er den lige af!?
Avatar billede subhuman Nybegynder
06. juli 2004 - 10:43 #1
-lukker