Avatar billede ladbye Nybegynder
23. november 2003 - 19:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sponsor søges til nyt mobilsite

Goddag,

Vi søger efter sponsorer der kan dække nogle udgifter til vores nye site www.mobilinside.dk. Inden vi fortæller hvilke udgifter der er snak om, vil vi kort beskrive siden og dens indhold.

www.mobilinside.dk vil være en hjemmeside der primært har det formål at informere de besøgende om markedets mobiler og deres egenskaber. Derudover vil det også være aktuelle mobilnyheder samt anmeldelser af samme. Siden vil også indeholde et forum hvor mobilinteresserede kan få svar på deres spørgsmål af enten mobilinside.dk eller af andre brugere i forummet. Der vil også være en Køb&Salg afdeling, der vil tiltrække endnu flere besøgende.

Der er få mobilsider i Danmark, der hver især dækker nogle områder, men der mangler en side der samler det hele på et sted og leverer et nemt og overskueligt overblik over emnet. Den plads er vi sikker på at vores side vil tage.

Som sagt mangler vi nogle sponsorer der kan dække nogle udgifter i forbindelse med opstarten af siden. I første omgang er udgifterne til vores webhotel/domæne og til programmering af hjemmesiden (designet har vi selv). Vi har på forhånd fundet en programmør med de nødvendige kompetencer, der vil lave programmeringsarbejdet til billige penge.

Som sponsor af vores side, vil De/I få bannervisning/permanent reklame på siden + en omtale på undersiden "Sponsor".

Hvis De/I har flere spørgsmål, er I velkomne til at sende en mail på: Ladbye@mobilinside.dk

På Forhånd Tak,

Palle Ladbye-Hansen
webmaster/ejer af
www.mobilinside.dk
Avatar billede goose Nybegynder
23. november 2003 - 20:08 #1
Hvilken type webhotel har du behov for, asp eller php, mb, email m.v. ?

/Goose
Avatar billede ladbye Nybegynder
23. november 2003 - 20:12 #2
Goose,

Jeg tror du har misforstået mig. Vi har allerede et webhotel og et domæne. Vi mangler bare sponsoren til at betale for det. Vi har betalt forud for ét år, men hvis du er interesseret i at tilbyde webhotel om et år, kan vi snakke videre om det.

Mvh.
Palle Ladbye-Hansen
webmaster/ejer af
www.mobilinside.dk
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
23. november 2003 - 21:57 #3
Hej palle

Du er velkomme til, at kontakte mig, da jeg er meget int.

på info@gyrosport.dk

Mvh Kenneth
Avatar billede ladbye Nybegynder
18. august 2010 - 12:10 #4
Gammel tråd - lukkes.