Avatar billede zh Nybegynder
23. november 2003 - 00:46 Der er 6 kommentarer

Ændring i Fla fil

jeg vil meget gerne have denne fil ændret så der ikke er en menu i bunden af banneret og at banneret er den menu smallerei højden

Banneret kan hentes her http://hjem.get2net.dk/hpzh/1.fla

håber der er en der kan hjælpe mig
Avatar billede zh Nybegynder
23. november 2003 - 00:47 #1
og evt fortælle mig hvilket / hvilke  lag jeg kan ændre den tekst der står i banneret
Avatar billede Kengun Praktikant
23. november 2003 - 01:23 #2
der er da ingen menu på det banner. Mener du den menu der kommer når du højreklikker? For at ændre den tekst så klikker du CTRL+L, finder frem til teksten, dobeltklikker på teksten og endrer den.
Avatar billede Kengun Praktikant
23. november 2003 - 01:23 #3
svar :)
Avatar billede Kengun Praktikant
23. november 2003 - 01:29 #4
"Company name" endrer du i "Symbol91" og "slogan" endrer du i "Symbol93". Klik mit nick for at kontakte mig hvis du ønsker hjælp udover hva du spør efter i dette spørgsmål. Jeg kan endre teksten for dig hvis du ønsker.
Avatar billede zh Nybegynder
23. november 2003 - 02:28 #5
kengun jeg prøver at se om jeg kan finde ud af det i første omgang så vender jeg lige tilbage
Avatar billede Kengun Praktikant
25. februar 2004 - 18:03 #6
når skal du vende tilbage? ;)