Avatar billede erikbredsted Nybegynder
21. november 2003 - 11:37 Der er 1 løsning

problemer vedr. import fra CAD til MAX

Hej
Mine data fra Autocad 2004 bliver converteret forkert når jeg gemmer til .3ds og importerer til max.
Det drejer sig om en landskabsmodel med femten kotespring (niveau-forskydninger á 1,5 m) modellen er ca. 1,5*2,5 km2.
Problemet er at det mesh jeg bliver præsenteret for i max er superudkrystalliseret i et vildt mesh fra et enkelt punkt i midten. Den ser fin nok ud når jeg rendere men den er jo selvsagt umulig at arbejde i/med!
raprap
Avatar billede ashasx Nybegynder
21. november 2003 - 21:43 #1
ja det kan ikke være lettere sagt end gjort...prøv at exportere til IGES formatet istedet....3ds formatet er jo ikke oprindeligt lavet til 3ds max det kan enhver jo se....skønt jeg vil tilmed anbefale dig at bruge andre programmer, men det er muligvis ikke nødvendigt (Maya, LightWave)...
ALt i alt er det et spørgsmål om, hvordan filen bliver indlæst...kig lidt på det med IGES formatet...det burde ikke være helt umuligt

/Ash