Avatar billede pitufo Nybegynder
20. november 2003 - 09:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

*.tmp filer i WP 11

Hej

Jeg har det problem, når jeg bruger Wp bliver der oprettet nogle midlertidige filer der hedder pft*.tmp, fint nok.

Men når jeg så er færdig med at bruger programmet og lukker WP ned bliver disse tmp filer ikke slettet og der bliver igen oprettet nogle nye *.tmp filer når jeg skal bruge WP igen senere. Nogle af filerne er ret store og derfor kan fylder de jo HDen op og de ligger desuden i det bibliotek hvor jeg har gemt mine filer hvilket er ret irriterende når man skal lede efter de "rigtige" dokumenter mellem en masse *.tmp filer.

Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg løser det problem.

/Pitufo
Avatar billede x-lars Novice
20. november 2003 - 18:15 #1
Nu bruger jeg selv version 9 og har ikke været ude for tilsvarende - lukker du programmet korrekt? WP skaber altid back-up filer i dokumentfolderen, men burde slette dem automatisk, når programmet afsluttes.
Avatar billede pitufo Nybegynder
24. november 2003 - 10:25 #2
ja programmet bliver lukket korrekt. Og jeg er klar over at det er filer som bliver oprettet midlertidigt af WP men den sletter ikke disse midlertidige filer efter "brug".
Avatar billede pitufo Nybegynder
15. december 2003 - 11:13 #3
hmmm jeg har geninstalleret WP det hjalp vist selvom det er en lidt omstændelig affære