Avatar billede kikkoman Nybegynder
19. november 2003 - 13:47 Der er 6 kommentarer

Test på MAC

Jeg har tidligere lagt mit site www.glocalbeer.dk ud til inspektion. Men nu er jeg stødt på et problem: En mac bruger at sendt mig nogle hårrejsende screensumps der viser at siden f&%¤ker totalt op i hans browser... Er der en MAC bruger derude der evt. kunne tjekke efter? Det jeg er mest interesseret i at vide, er om der er tale om et generelt problem, eller blot et isoleret fænomen hos en enkelt (forældet) browser.Husk at skriv hvilken browser version du bruger! :)
Avatar billede christian Nybegynder
19. november 2003 - 14:07 #1
Ja, den ser godt nok f&%¤k'ed up ud på IE/MAC
Den kan ikke finde ud af placere dine div'er

NS7 på MAC'en ser dog fin ud :-)
Avatar billede spe Nybegynder
19. november 2003 - 14:55 #2
Også hos mig i IE 5.2 til MacOs X og IE 5.1 til MacOs 9.2 ser det meget forkert ud mens det er i orden i Safari 1.0 til MacosX
Avatar billede ohmish Nybegynder
19. november 2003 - 14:56 #3
hva betyder Glocal?
Avatar billede deurell Nybegynder
19. november 2003 - 15:50 #4
Der bliver vist ikke i fremtiden udviklet flere IE til mac og den er ikke anbefalelsesværdig i sin nuværende version da den har en del fejl. Jeg koder personligt ikke for at ting skal virke i den.
dog en smagssag
Avatar billede zipper20 Nybegynder
20. november 2003 - 11:25 #5
Nu er jeg jo ikke MAC bruger, men jeg kan se at din "Om Glocalbeer" knap i menuen stadig springer ned på næste linie.
MyScreen:1024*768...
Avatar billede zipper20 Nybegynder
20. november 2003 - 11:26 #6
BTW... IE5.5