Avatar billede yian69 Nybegynder
19. november 2003 - 01:42 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

acroRd32.exe...kan ikke findes

Hej Jer

Jeg har fået en mail med vedhæftet pps-fil, når jeg skal åbne denne, kommer meldingen "kan ikke finde acroRd32.exe" men jeg har ellers ikke problemer med min Acrobat Reader, den virker!! Når jeg søger i, find filer... kommer den også fint frem

Nogle bud

PFH.Tak
Avatar billede sukos Juniormester
19. november 2003 - 01:46 #1
pps er vist powerpoint?
Men du mener vel pdf?
Du kan prøve at gemme den vedhæftede fil, og så åbne den
Avatar billede yian69 Nybegynder
19. november 2003 - 01:54 #2
Jeg tænker det samme, jeg har aldrig hørt om pps i sammenhæng med acrobat og jeg har prøvet at gemme den, uden resultat.
Nu siger du powerpoint, jeg har lige genindstaleret min windows, men har endnu ikke installeret office, har det noget at sige
Avatar billede sukos Juniormester
19. november 2003 - 01:57 #3
jahh, mener at powerpoint pr. default bliver lagt ind sammen med office, medmindre man vælger den fra
Avatar billede yian69 Nybegynder
19. november 2003 - 02:03 #4
Powerpoint bliver lagt ind med office! Det jeg ikke forstår er, hvorfor acrobat blander sig og jeg kommer til at tænke på at jeg måske ved en fejl er kommet til at, åbne denne fil med acrobat og nu gør den det pr. automatik.
Hvordan laver jeg det om?
Avatar billede sukos Juniormester
19. november 2003 - 02:09 #5
Hvis du har XP kan du højreklikke og vælge "Åben med"
98/95 er noget med shift eller ctrl og højreklik for at få "Åben med"
Derefter er der en checkbox, "Brug altid dette program" elelr lign, som du kan markere, efter du har fundet frem til powerpoint.

Men har du ikke installeret office, kommer det vist af sig selv.
Avatar billede sukos Juniormester
19. november 2003 - 02:09 #6
Altså efter installation! :O)
Avatar billede yian69 Nybegynder
19. november 2003 - 02:10 #7
sukos> Hvis du ikke ved det, bragte du mig alligevel på sporet, så svar og jeg giver point
Avatar billede yian69 Nybegynder
19. november 2003 - 02:11 #8
Ja nu fik jeg lige sendt det her samtidig med jeg modtog din kommentar og ja, efter inst.
Avatar billede sukos Juniormester
19. november 2003 - 02:12 #9
Ok! :O)
Avatar billede sukos Juniormester
19. november 2003 - 02:12 #10
Og godnat! :O=)
Avatar billede yian69 Nybegynder
19. november 2003 - 02:14 #11
Sukos> Tak for hjælpen og godnat til dig også