Avatar billede morfius Nybegynder
18. november 2003 - 15:07 Der er 14 kommentarer

Problemer med radeon 9800 pro

Jeg har lige fået et nyt grafikkort, et radeon 9800 pro, min mor og far har lige fået ny computer, hvor det sad i og da de ikke spiller, byttede vi lige over så de fik mit GF4 4200 ti.
Nu har jeg så fået et problem, jeg har installeret det med en driver fra Ati´s hjemmeside, men når jeg går ind i spillene bliver jeg efter et kort øjeblik smidt ud til win xp igen! Hos min far og mor var skærmen tilsluttet den digitale udgang på kortet, men hos mig er der kun mulighed for at tilslutte den analogudgangen. Nogen der ved hvad der kan være problemet!!

Tak!
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
18. november 2003 - 16:00 #1
Fjernede du Nvidia driveren 100% inden du satte det nye kort i?
Avatar billede morfius Nybegynder
18. november 2003 - 16:16 #2
Ja, jeg har haft netværksproblemer, så jeg har installeret win xp forfra, nvidia driveren har aldrig været installeret på den nye installation!
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
18. november 2003 - 16:21 #3
Har du sat strømstikket til kortet?
Min PC hopper ud i Windows når den belastes for meget hvis CPU'en får for lav spænding.
Avatar billede morfius Nybegynder
18. november 2003 - 16:29 #4
Ja, strømstikket er det der skal sidde yderst til venstre på kortet ikke? Det stik, man skal sætte i, er det der går op i harddisken og strømforsyningen ikke?
Avatar billede morfius Nybegynder
19. november 2003 - 18:17 #5
Er der virkeligt ikke nogen der har en anelse?
Avatar billede ird Praktikant
21. november 2003 - 13:37 #6
prøv lige at hente alle updates til windows og prøv så igen!

Hent evt grafikkorts driveren et andet sted  http://www.tweakup.dk/HTML/download/ati.php
Avatar billede ird Praktikant
23. november 2003 - 14:01 #7
Hjalp det??
Avatar billede ird Praktikant
26. november 2003 - 12:34 #8
Glæder mig til at høre om vi fik det løst :))
Avatar billede bondonos Nybegynder
27. november 2003 - 13:37 #9
Din strømforsyning skal kunne køre 300 watt med dette grafikkort. Kan det det?
Avatar billede ird Praktikant
01. december 2003 - 13:50 #10
Skete her mere??
Avatar billede ird Praktikant
03. december 2003 - 18:40 #11
hvorfor afviser du??
Avatar billede ird Praktikant
10. december 2003 - 15:01 #12
Mon ikke du fik tid til at lukke denne tråd eller smide lidt feedback til os!!
Avatar billede ird Praktikant
18. december 2003 - 08:25 #13
Mon vi får gaver her inden jul *GG*
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 11:18 #14
Mon ikke det er tid til lidt feedback her??